Do czego służy samoobsługowy system obsługi konta w sieci nzedu
Password Self Service (PWM)
System służy m.in. do samodzielnej zmiany hasła i odzyskania zapomnianego hasła.
System działa tylko na komputerach szkolnych, podłączonych do szkolnej sieci komputerowej
Poniżej przedstawiamy podstawowe zrzuty ekranów jakie zobaczycie gdy będziecie korzystać z systemu
Ekran powitalny systemu
Widok po poprawnym zalogowaniu się
Aktualizacja profilu przez dodanie swojego prywatnego adresu email, który posłuży nam gdy zapomnimy hasło
System prosi nas o zweryfikowanie czy poprawnie wpisaliśmy swój adres email
System wysłał do Ciebie mejla z kodem, wpisz go tutaj. Jeśli kod będzie poprawny Twój adres email zostanie przypisany do konta
Klikając na „Moje konto” w kafelek na głównej stronie możemy zobaczyć stan naszego konta i adres email, który dodaliśmy
Zmiana hasła (wchodzimy tutaj przez kafelek „Zmień hasło”
Korzystanie z funkcji „Nie pamiętam hasła”. W powitalnym ekranie systemu, przez zalogowanie klikamy na przycisk „Nie pamiętam hasła” i postępujemy zgodnie z poleceniami.
Jeśli zapomnimy hasło system pozwala samodzielnie je zmienić na nowe, weryfikacja jest przeprowadzana przez wpisanie kodu, który otrzymaliśmy na wprowadzony wcześniej adres email
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że akceptujesz tę politykę, dopóki korzystasz z tej witrynyAkceptujęNajpierw przeczytam